20. Sčítanie obyvateľov

14.02.2021 09:30

20. Sčítanie obyvateľstva

Bratia sestry, od 15.2.2021 sa začína sčítanie obyvateľstva, domov a bytov, ktoré sa koná raz za 10 rokov v celej Európe a jeho výsledky sa používajú na rôzne demografické, prognostické a ekonomické plány. Aby toto sčítanie malo svoj význam, je potrebné, aby sme uviedli pravdivé údaje. Najmä mladší môžu byť v pokušení robiť si z toho prču alebo recesiu, napr. uvediem čínsku národnosť (veď nech je sranda). Tým, že je to elektronické, nie je pri mne komisár, nikto nevie, čo som napísal. Učme sa byť zodpovední a neklamať. Je tam aj otázka náboženstva. Niekto nás chce presvedčiť, aby sme uviedli, že sme bez vyznania, lebo v takom prípade naše peniaze nepôjdu Cirkvi, ale zdravotníctvu a školstvu. Ľúbivý názor ale nepravdivý, lebo štát má iba toľko peňazí, koľko vyberie na daniach a tie potom rozdeľuje: na školstvo, zdravotníctvo, šport, kultúru i na cirkvi. Nikdy  nebudú všetci spokojní, lebo sú veci, ktoré nikdy nevyužijem a preto poviem, prečo sa to platí z mojich daní? Je zaujímavé, komu stojí za to míňať vlastne peniaze na bilboardy a proticirkevnú kampaň, aby nás presvedčil, že sa mám prihlásiť, že som bez vyznania, čiže neveriaci. Od Cirkvi som dostal krst, birmovanie, odpustenie hriechov, sviatosť manželstva a teraz to mám zaprieť? Ani argument, že ma pokrstili proti mojej vôli ako malé dieťa neobstojí, lebo ako malé dieťa som po otcovi zdedil slovenskú národnosť a nezriekam sa jej kvôli tomu, že ja som si ju nevybral. Preto nenechajme sa oklamať a hrdo sa prihlásme, že som kresťan – rímskokatolík.